Wymiana, zwroty, reklamacje
WYMIANA
Klient ma prawo wymienić dany produkt na inny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Towar podlega wymianie pod warunkiem, że:
– znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym stanie
– nie nosi śladów użytkowania
– posiada fabryczne opakowanie
Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz podanym powodem wymiany.
Koszty przesyłki dla wymiany ponosi klient.
Prosimy wcześniej sprawdzić dostępność żądanego produktu w naszym sklepie oraz zarezerwowanie jego. Wystarczy złożyć zamówienie na dany towar, a w komentarzu dopisać “Zamówienie na wymianę – nr poprzedniego zamówienia: XXXXX”. To znacznie przyśpieszy realizację wymiany.
ZWROT TOWARU
Klient będący Konsumentem (osobą fizyczną dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternaście) dni od dnia Dostawy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zamieszczony jest przez sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu oraz kosztom dostawy. Pieniądze zostaną zwrócone po otrzymaniu przez nas zwracanych produktów najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na numer konta wskazany przez Klienta.Nie odbieramy przesyłek za pobraniem,zwrot za towar jest zawsze na konto Klienta Sklep zastrzega sobie prawo wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania zwrotu rzeczy . Sklep nie pokrywa kosztów zwrotu towaru przez Klienta.
Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
REKLAMACJE
Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u certyfikowanych producentów lub autoryzowanych dystrybutorów. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach.
Każdy zakupiony produkt w naszym sklepie można reklamować na podstawie niezgodności towaru z umową.
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych i wypadków losowych.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu paczki klient wykryje uszkodzenia na towarze, może odesłać w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru,po uprzednim uzgodnieniu ze sklepem.
Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dokładnym opisem wady.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu.
Adres do wysyłki reklamacji: Lakierniczy24.pl, ul. Dworska 15, 44-100 Gliwice.
Pamiętaj! W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (przysłanie sprzętu uszkodzonego z winy użytkownika lub sprawnego) zmuszeni będziemy obciążyć Państwa wszelkimi kosztami zaistniałymi z tego tytułu.